NOVI HUMANIC IDENTITET

Priča iza novog Humanic identiteta: osjećaj radosti i pobjede je znak budućnosti.

Od ovog rujna, jedinstvena kvaliteta savjeta o cipelama i dodacima u trgovinama imat će novi izgled i dojam, a joie de vivre za ljubitelje cipela konačno će imati ime: FRANZ. Modno oličenje cipela HUMANIC-a je međunarodni i akronim iz: Mode – Revolucije – Stava – Broj jedan – Zeitgeist (Duha Vremena).

Ustajanje, odlazak, nastavljanje dalje: U potrazi za inspiracijom za pravu vizualizaciju, kreativni tim HUMANIC-a inspiraciju je pronašao u vlastitim arhivama tvrtke. Od 1970-ih, grupa renomiranih avangardnih umjetnika djelovala je kao “reklamna agencija” za HUMANIC dva i pol desetljeća – i postavila revolucionarne standarde za komunikaciju s brandom. Ispod šarenog logotipa s rukom i nogom, koji prikazuje znak Pobjede. Očito, kako bi pomogli ovoj ikoni, koja je napisala povijest oglašavanja, u revidiranom obliku do povratka. “Kada, ako ne sada?”, pita se izvršni direktor Michael Rumerstorfer: “Nema suvremenijeg simbola optimizma i joie de vivre za HUMANIC zajednicu: Znak pobjede kao nagovještaj nade pravi je odgovor na budućnost.” Usput, isto se ispostavilo i za ime Franz. Franz je već odigrao važnu ulogu u prethodnim kampanjama, a sada čini akronim od pet atributa koji čine HUMANIC brend i samo-privlačnost – FRANZ: Fashion (Moda). Revolution (Revolucija). Attidute (Stav). Number One (Broj 1). Zeitgeist (duh vremena). Najkraći odgovor na pitanje: Što znači HUMANIC? Pet slova za pet načela koja će brand učiniti još pristupačnijim u budućnosti.