Inspiracija za poklone: Swarovski kampanja "Party of Dreams"
Ne propustite priliku – blagdanska kolekcija u Swarovski trgovini čeka na vas da zasjate kao nikad prije!
Saznajte Više Nakon zime koja je uglavnom prošla u udobnosti vlastitog doma, vrijeme je za veliko proljetno buđenje. A sudeći prema modnoj prognozi, dani pred nama bit će šareni i razigrani.
Da moda nikada nije izgledala bolje, potvrđuje i nevjerojatna kampanja City Mix&Match. Fokus ove modne priče stavljen je na upečatljive artikle koji imaju moć unijeti posebnost u baš svaku situaciju. Kao lica kampanje pojavljuju se Nevena Dujmović i Giuro iz agencije Colors Model Management te Patrik Šimun iz agencije Relatum Model Management.
Fantastičan kreativni koncept te fotografiju i ovog puta potpisuje izvanredni hrvatski fotograf Mladen Šarić koji je i u ovoj kampanji nadmašio očekivanja. No, kako nadodaje, boje nisu ono na što se fokusirao, već su to motivi. „Boje u mojim fotografija nikad nisu svrha, već sredstvo kojim se stvara cjelovitu fotografiju. U svakom slučaju, ako netko kaže da su City Center one kampanje dinamične i obiluju bojama, znači da osjeća energiju i primio je poruku—što je dobro“, nadodao je Šarić.
Kao asistentica poznatom se fotografu pridružila Ivona Grepo, a u realizaciji vizije pomogao je i Saša Joka koji je pomno odabrao najbolje komade iz trgovina City Centera one i uvrstio ih u ovu modnu priču. Za zanimljive frizure pobrinula se Milena Maršić, dok se Simona Antonović vješto poigrala make-upom.
Rezultati ove fantastične suradnje odlična je kampanja koja će vas potaknuti da odete korak dalje i zaljubite se u City Mix&Match.