Otkrijte nam “svoj đir” i osvojite 500 eura
Zahvaljujemo na sudjelovanju te čestitamo sretnim dobitnicima!
Saznajte Više Ulaganjem u kolekcije, kao i novom orijentacijom, s.Oliver nakon više od 50 godina zapisuje DNA brenda u budućnost. Cilj ponovnog pokretanja brenda je steći prisutnost, relevantnost i profil te istovremeno osvojiti nove, urbane ciljne skupine. Reorijentacija brenda proteže se na sva područja, a središnja tema je uvijek život jer s.Oliver stvara modu za život. Uz vizualnu modernizaciju s novim identitetom brenda, koja također na vrlo jasan i suvremen način vizualizira brend u digitalnom prostoru, s.Oliver suštinu svog brenda dodaje izravno novom logotipu.
Levin Reyher, direktor marketinga i licenci s.Oliver naglašava: “Trajno se usredotočujemo na živote naših kupaca jer se uloga mode u našem društvu promijenila. Ona mora podržavati ljude u njihovom životu, a ne biti u prvom planu. Mi znamo da naša ciljna skupina voli modu, ali njihovi se životi ne vrte oko nje. I to je dobra stvar. Želimo prenijeti ovaj suvremeni stav. To također znači da ćemo se u budućnosti sve više fokusirati na socijalna pitanja koja utječu na naš suživot. “
U skladu s tim, s.Oliver se predstavlja image kampanjom i sloganom “Stilovi koji pričaju vašu priču” kao samouvjeren, iskren i pozitivan. U skladu s izjavom brenda “Bez pompe, bez cirkusa, stvarno dobra moda” s.Oliver svoje proizvode još više približava životima svojih kupaca i prije svega potiče emocije i nadahnuće.
Kolekcije zadovoljavaju visoke standarde kvalitete i dugoročno su nosive. Uklapaju se u sve životne situacije i čine da se osjećate dobro kad ih nosite. Važne smjernice također su principi poput “Veličina 38 je stvarno 38” i proširenje s.Oliver programa održivosti WE CARE.
Najnoviji stilovi kampanje su dostupni u s.Oliver trgovini u City Centeru one.