SPRINGFIELD SE VRAĆA SVOJIM KORIJENIMA

Ovo proljeće obilježava početak nove ere Springfielda, oblikovano drvetom koje predstavlja početak njegova putovanja kao brenda izgrađenog na vrijednostima koje Springfield i danas utjelovljuje.

Počevši od SS20 kolekcije, logo će biti prikazan u svim Springfield brendiranjima. Ovaj simbol prirode, snažan i trajan, odražava vrijednosti koje je Springfield gradio od svog osnivanja -1988. godine, prilagođavajući se trendovima. Ovaj logo je usađen u DNK brenda čak i u 2020. godini.

Od svog opredjeljenja za održivost kroz svoju R [ECO] NSIDER liniju, koja će 2020. godine sadržavati 5,5 milijuna komada odjeće kroz inicijative temeljene na korištenju prirodnih i recikliranih vlakana, do svog programa H20 koji se fokusirao na uštedu energije i vode korištenjem laserskih tehnologija i ozon u postupcima završne obrade trapera; njegova naljepnica LINEN COLLECTION bazirana je na prirodnoj tkanini koja spaja tradiciju i znanje; i njegove kolekcije POLO MAJICE i DRESSES, suvremenih proizvoda koji se neprestano ažuriraju.

Tako ovo proljeće obilježava početak nove ere Springfielda, oblikovano drvetom koje predstavlja početak njegova putovanja kao brenda izgrađenog na vrijednostima koje Springfield i danas utjelovljuje.