Ponosni nositelj DGNB Gold certifikata
Certifikat Gold potvrđuje da je City Center one Split ispunio zahtjevne kriterije za sva tri područja održivosti.
Saznajte Više Počevši od SS20 kolekcije, logo će biti prikazan u svim Springfield brendiranjima. Ovaj simbol prirode, snažan i trajan, odražava vrijednosti koje je Springfield gradio od svog osnivanja -1988. godine, prilagođavajući se trendovima. Ovaj logo je usađen u DNK brenda čak i u 2020. godini.
Od svog opredjeljenja za održivost kroz svoju R [ECO] NSIDER liniju, koja će 2020. godine sadržavati 5,5 milijuna komada odjeće kroz inicijative temeljene na korištenju prirodnih i recikliranih vlakana, do svog programa H20 koji se fokusirao na uštedu energije i vode korištenjem laserskih tehnologija i ozon u postupcima završne obrade trapera; njegova naljepnica LINEN COLLECTION bazirana je na prirodnoj tkanini koja spaja tradiciju i znanje; i njegove kolekcije POLO MAJICE i DRESSES, suvremenih proizvoda koji se neprestano ažuriraju.
Tako ovo proljeće obilježava početak nove ere Springfielda, oblikovano drvetom koje predstavlja početak njegova putovanja kao brenda izgrađenog na vrijednostima koje Springfield i danas utjelovljuje.