PONOSNI SPONZOR RAGBI KLUBA NADA
26.10.2017
Jedan od sportskih simbola Splita, koji je već 17 godina za redom prvak Hrvatske, ima ponosnog sponzora.
Saznajte Više Superizborna godina odličan je motiv da preispitate svoje odabire koji – htjeli vi to ili ne, utječu na svaki segment vašeg života.
Potaknut time, City Center one novom kampanjom poručuje da je vrijeme za bolje, pa tako nudi i konkretne mjere za unaprjeđenje baš svakog segmenta vašeg života – od fashiona, preko beautyja do lifestylea. I zato, svoj glas dajte modnom napretku, otkrijte ljepotu većeg izbora, uživajte u novim počecima i – bez pretjerivanja, dopustite da vas svijetla budućnost očara. Ma City Center one neka bude vaš izbor čak i ako želite bolju juhu – jer svoja predizborna obećanja ovaj shopping centar shvaća poprilično ozbiljno.
Fantastičan kreativni koncept te fotografiju i ovog puta potpisuje izvanredni hrvatski fotograf Mladen Šarić, koji je inspiraciju pronašao u pomalo neočekivanom motivu – izbornom procesu te je – do nevjerojatnih razina, razigrao temu koja ove godine puni medijske stupce. U realizaciji njegove vizije pomogao je Saša Joka pomnim odabirom najboljih komada iz trgovina City Centera one i njihovim uvrštavanjem u ovu modnu priču. Kao lica kampanje i ovog puta pojavljuju se Jelena Stanković i Nevena Dujmović Prizmić, za čije je frizure bila zadužena Milena Maršić iz Glamoura, dok je za make-up odgovorna bila Tena Bašić. A da trenutci sa snimanja kampanje nikada ne izblijede, pobrinuo se Timy Šarec koji je sve zabilježio svojom kamerom, dok je vrhunski copyright zasluga Ive Paraća.
Rezultat ove suradnje upečatljiva je kampanja s jasnom porukom: za bolji shopping, birajte City!