NOVA H&M KOLEKCIJA
H&M Move lansirao je novu kolekciju koja će svima osigurati dozu energije koja je potrebna za početak godine, ali i ugodnost prilikom kretanja –...
Read more Eksplozija proljetnog cvata pozadina je kampanje kojom se želi prikazati kako priroda igra važnu ulogu u našim životima. Na ovaj način moda postaje, još jednom, putokaz za usmjeravanje pažnje na ekološke probleme u svijetu.
Kolekcija Spring 21 nastavlja svoj put održivosti razvijajući konkretne projekte unutar kolekcija poput novih linija izrađenih od recikliranih vlakana. Neki od odjevnih predmeta ovih linija tiskani su digitalnim tiskom koji smanjuje potrošnju vode i emisiju CO2.
Yamamay izrađuje kodeks za tri makro područja djelovanja u vezi s održivim putem brenda: PLANET > usmjerenost na zaštitu svakog aspekta okoliša. PROIZVOD > proučavanje i istraživanje materijala, inovativni dizajn, analiza životnog ciklusa kolekcija i utvrđivanje njihove učinkovitosti, certifikati. LJUDI > briga za ljude, potrošače i sve koji su uključeni u proizvodni lanac.
Posebno odabrani hashtag, #yamamayforthefuture, s vremenom će se pojaviti u svim ekološkim sadržajima brenda kao njegova prepoznatljiva značajka za održivost.