IMAMO DOBITNIKE NEWSLETTER NATJEČJA!

Provjerite tko je osvojio priliku za super shopping.
17.06.2025

Lepršave haljine, šarene majice i cool hlačice must-have su komadi ove sezone. Upečatljivi kupaći kostimi, neodoljive torbe i pravi modni dodaci također su stvari bez kojih je teško zamisliti ljeto. A kako bi sve ovo, a i puno više, postalo dijelom vaše garderobe, City Center one pripremio je vruću nagradu za troje sretnika – super shopping! Sve što ste trebali učiniti je prijaviti se na newsletter City Centera one Split i pokazati svoju kreativnost.

PRIJAVI SE

Naime,  26. lipnja putem maila ste dobili nagradni zadatak, a potom slijedili upute koje su vas dovele na korak do super shoppinga u omiljenom shopping centru. Čekaju vas sjajne nagrade: prva nagrada iznosi 500 eura, druga 300 eura, a treća 100 eura.

Ljetni shopping je bolji uz City Center one! Pravila natječaja pročitajte ovdje.

Čestitamo sretnim dobitnicima!

  1. Mjesto – 500€: Alen Gabela

Moj idealan trgovački centar je spoj jedinstvenog koncepta, koji osim nevjerojatnog iskustva kupovine nudi i puno zabave.

Budući da većina ljudi i turista koji posjete naš grad i Dalmaciju, posjete i City center one Split po meni bi trebao postojati „City centar room ili soba“. To bi bila soba puna zabavnih, interaktivnih sadržaja gdje ljudi mogu saznati više o gradu i regiji koju posjećuju. Uključivala bi velike video zidove koji prikazuju videozapise o gradu i regiji, znamenitosti koje su vrijedne posjeta, autentične restorane naše kuhinje, kafiće ili barove koji poslužuje uglavnom lokalna jela i pića, lokalne suvenirnice i lokalne marke, dakle bilo što, što tim posjetiteljima omogućuje sudjelovanje u tradicionalnim aktivnostima našeg kraja.

 

  1. Mjesto – 300€: Marija Bilić

City bi moga uvest radionice di učimo kako se radi kruv ispod peke, kako se šije gumb, kako se kuha, pere, kako se rade osnovne stvari potrebne za život.

Danas dica znaju prstima šarat po ekranu, ali ne znaju kako zamirisaju arancini kad se cukar počne karamelizirat. Znaju ‘scrollat’, al ne znaju razbit jaje jednom rukom. Znaju nacrtat emoji na ekranu, al ne znaju ispeglat robu.

Zato sanjam o “Učionici stare sriće” – mjestu u City Centeru di dica i odrasli zajedno uče stvari koje se ne mogu guglati.

Nema ocjena, nema svezaka. Samo ljudi, ruke, i srića.

U toj učionici bi svaka radionica bila mali povratak korijenima:

– Jedan dan učimo kako se mijesi kruv, onaj koji se čeka da naraste pod kuhinjskom krpom.

– Drugi dan učimo zakrpati gumb, jer nije svaki šav za bacit, a ni majica.

– Treći dan – marmelada. Bez želina, bez kemije. Samo voće, cukar, strpljenje i kanta smija.

Svaki dan bi imali novu temu.I to sve bez mobitela. Jer prava komunikacija nije kad pošalješ poruku preko wappa neg kad pričaš uživo s osobom i vidiš ju.

Na kraju svake radionice svi bi zapivali. Onako iz duše, bez mikrofona.

To bi bila moja “učionica stare sriće”. Da dica i svi koji su zainteresirani nauče šta znači trud, toplina i ono “nešto” što kolačima da okus, a nema ga u receptu.

 

  1. Mjesto – 100€: Matea Matulić

Kad bih mogla promijeniti jednu stvar u City Centru Split, s obzirom da na klupama postoje USB utori za punjenje mobitela, dodala bih QR kodove na klupe, da onima koji čekaju nekoga ili jednostavno odmaraju od shoppinga, imaju neku zanimaciju. QR kodovi otvarali bi novi svijet u umjetnost; od pjesama dalmatinskih autora (prof., amaterskih), umjetničkih djela, galerije fotografa (prof. i amaterskih) i na taj način bi se i oni promovirali i time doprinijeli svom budućem radu. Nažalost, sa sve većim napretkom tehnologije, zanemaruje se umjetnost jer je danas sve postalo lako napraviti s 2 klika te se sve manje cijeni umjetnički trud i rad. A na ovaj način, klupe bi nas svakodnevno podsjećale na ljudski izraz koji nadilazi riječi – umjetnost. QR kodovi bi bili kao kinder jaja, nikad ne znaš što će otvoriti. 😊 Stoga bi City Centar na ovaj način postao i mjesto inspiracije.

Ukoliko navedena opcija nije prihvatljiva, QR kodovi mogu služili i kao promocija web stranica poduzeća – onih koji plate promociju i tako bi ljudi učili o zanimljivostima koje ta poduzeća nude i bili upoznati s njima na tržištu.