PONOSNI SPONZOR RAGBI KLUBA NADA
26.10.2017
Jedan od sportskih simbola Splita, koji je već 17 godina za redom prvak Hrvatske, ima ponosnog sponzora.
Saznajte Više Kampanju je vodio Paul Marciano, glavni kreativni direktor GUESS-a, a snimljena je kroz objektiv fotografkinje Tatjane Gerusove u Santa Monici, Kaliforniji. Kampanja prikazuje upečatljivu kolekciju fotografija koje ističu Jenniferinu ljepotu, a utjelovljuje klasični holivudski stil života s raspuštenom kosom i samouvjerenim pozama nasuprot kalifornijskim smirenim palmama i plažama u pozadini.
„Kad god surađujem s više ljudi pomislim koji lik mogu biti. Nadahnuće smo pronašli ovaj put u talijanskim filmskim zvijezdama iz 60-ih, Madone iz 80-ih te Sofiji Loren. Izuzetno je zabavno ući u lik i ostvariti to. ” – Jennifer Lopez
Odabrane modele iz GUESS kolekcije proljeće/ljeto možete kupiti u Guess Jeans i Fashion&Friends Storeovima.