Superizborna godina odličan je motiv da preispitate svoje odabire koji – htjeli vi to ili ne, utječu na svaki segment vašeg života.
Potaknut time, City Center one novom kampanjom poručuje da je vrijeme za bolje, pa tako nudi i konkretne mjere za unaprjeđenje baš svakog segmenta vašeg života – od fashiona, preko beautyja do lifestylea. I zato, svoj glas dajte modnom napretku, otkrijte ljepotu većeg izbora, uživajte u novim počecima i – bez pretjerivanja, dopustite da vas svijetla budućnost očara. Ma City Center one neka bude vaš izbor čak i ako želite bolju juhu – jer svoja predizborna obećanja ovaj shopping centar shvaća poprilično ozbiljno.



Fantastičan kreativni koncept te fotografiju i ovog puta potpisuje izvanredni hrvatski fotograf Mladen Šarić, koji je inspiraciju pronašao u pomalo neočekivanom motivu – izbornom procesu te je – do nevjerojatnih razina, razigrao temu koja ove godine puni medijske stupce. U realizaciji njegove vizije pomogao je Saša Joka pomnim odabirom najboljih komada iz trgovina City Centera one i njihovim uvrštavanjem u ovu modnu priču. Kao lica kampanje i ovog puta pojavljuju se Jelena Stanković i Nevena Dujmović Prizmić, za čije je frizure bila zadužena Milena Maršić iz Glamoura, dok je za make-up odgovorna bila Tena Bašić. A da trenutci sa snimanja kampanje nikada ne izblijede, pobrinuo se Timy Šarec koji je sve zabilježio svojom kamerom, dok je vrhunski copyright zasluga Ive Paraća.

Rezultat ove suradnje upečatljiva je kampanja s jasnom porukom: za bolji shopping, birajte City!