VEČER ZA NAJHRABRIJE U CINEPLEXXU
Vrijeme je za strašno dobar provod u Cineplexxu uz Horror Night.
Read more olekcija spaja dugačke i vitke siluete, drapirane detalje te romantični stil sa smokingom, odjelima inspiriranim smokingom i večernjim haljinama. U monokromatskoj paleti boja – crnoj, bijeloj i srebrnoj, ključni komadi kolekcije uključuju poznati „tuxedo bandeau“, kratki sako sa šljokicama, košulju od poplina, suknje ravnog kroja te svjetlucave haljine. Naglašena ramena te struk, ali i fluidne linije dolaze do izražaja dok velike mašne, volani te svjetlucavi elementi daju poseban šarm svakom komadu. Hlače su dugačke, široke i pune, dok se u asimetričnim haljinama i topovima može naslutiti skulpturalno drapiranje. Od modnih dodataka izdvajaju se party torbice visokog sjaja, elegantne cipele, mašne za kosu te svjetlucavi nakit.
„Za nadolazeću sezonu blagdana, željeli smo istražiti poveznicu između ženske i muške odjeće. Iako kolekcija sadrži jake elemente, karakteristične za smoking i sami kroj, pobrinuli smo se da je uravnotežimo gracioznim te sjajnim detaljima. „Look & feel“ je klasičan, a opet oštar no idealan za proslavu uz voljene“ Eliana Masgalos, dizajnerica H&M-a.
Kako bi oživjela H&M Holiday kolekciju, kampanja je usmjerena na „zajedništvo“, a glavni akteri su Mila Jovović, Bobby Gillespie i Paloma Elsesser te njihove obitelji. Fotografiju potpisuje Mikael Jansson dok se za stilizaciju pobrinula Suzanne Koller.