TOPLA I NEPROPUSNA OBUĆA ZA HLADNE ZIMSKE DANE
19.01.2021
Toplo podstavljene gležnjače vječna su »must have« zimska obuća.
Read more Imate li hrabrosti pokazati svoje autentično ja? Ako ste se dosad opirali toj ideji, krajnje je vrijeme da je prigrlite i svijetu pokažete svoje pravo lice. Odbacite sva ograničenja koja vas sputavaju i, kroz osobni stil, odvažite se pokazati tko ste uistinu.
“Kampanja SHOP OFFLINE je snažna anti “click—like—comment” poruka i podsjetnik na slobodu koju imamo, a često ne koristimo kada je osobni stil u pitanju. SHOP OFFLINE simbolizira onaj trenutak slobode kada ponosno izađete iz kuće znajući da je sve što imate na sebi vaša, a ne tuđa odluka. Dok drugi pričaju o online trendovima, ova “offline” kampanja priča o autentičnosti, osobnom stilu i slobodi izražavanja. Jer autentičnost je jedino što preživljava sve trendove, a stil gradimo kroz slobodu.”, rekao nam je izvanredni Mladen Šarić, koji potpisuje ovaj fantastičan kreativni koncept te fotografiju.
U realizaciji njegove vizije pomogao je Saša Joka pomnim odabirom najboljih komada iz trgovina City Centera one i njihovim uvrštavanjem u ovu modnu priču, a za odvažni make-up zadužen je bio Saša Joković. Za frizure se pobrinula Milena Maršić iz studia Glamour, a kao lica kampanje pojavljuju se Maja Sofia i Lorena Ema. Kako trenutci sa snimanja kampanje nikada ne bi izblijedili, pobrinuo se Timy Šarec koji je sve zabilježio svojom kamerom.
Rezultat ove suradnje upečatljiva je kampanja s jasnom porukom: Shop offline!