STEVE MADDEN – HIT MODELI ZA OVU SEZONU
Koliko cipela je previše cipela? Ravne, salonke, casual ili zavodljive - proljetna kolekcija Steve Madden iz trgovine Fashion&Friends je toliko dobra...
Read more Iako je brend poznat diljem svijeta, uvijek voli naglasiti svoj talijanski duh, odnosno “dodir Italije”.
Kolekcija Début lansirana je u rujnu 2001., a tijekom godina je doista revolucionirala estetiku donjeg rublja za žene. Zahvaljujući tome donje rublje postalo je simbol senzualnosti, ljepote, ženske elegancije i svjesnosti moderne žene. Protagonistice Yamamay kolekcija oduvijek su same žene u raznim aspektima, poznate i „obične“, mediteranske i egzotične ljepotice te žene svih dobi, različitih karakteristika i tipova tijela.
Tijekom posljednjih 20 godina Yamamay je stvarao priče, ne samo fotografije, a zahvaljujući svojim kolekcijama i reklamnim kampanjama uvijek je znao kako privući publiku. Yamamay nastavlja dizajnirati i stvarati modu koju ove žene mogu nositi svaki dan, a sami modni artikli izdvajaju se svojim visoko tehničkim i funkcionalnim svojstvima, imajući na umu održivost.
Plan održivosti postao je obveza koju brend želi prenijeti svijetu pod hashtagom #yamamayforthefuture, a koji uključuje akcije usmjerene na zaštitu okoliša, proučavanje i istraživanje materijala, inovativni dizajn, certifikate, analize, brigu za ljude, potrošače te sve koji su uključeni u proizvodni lanac.